ESGO_Navisworks                                           Koordinasyon -Takip-Rapor 

Küre Mühendislik Proje ve Yazılım

ESGO Kullanımı;

     Navisworks kolay kullanım  ve proje içindeki ekipler arası koordinasyonu güçlendirir. Navisworks ve Revit program kullanıcıları için uygundur . 2016-2020 versiyonlarında  Navisworks içinde ” Add_in” olarak çalışmaktadır. Disiplinler arası ve disiplin içi oluşturulan görevlerin takibi ve sorgulanmasını sağlayabilirsiniz.Bulut tabanlı çalışır. 

 Programımızın en önemli özelliği Kullanıcılara göre modüllerin oluşturulması mümkündür.

                     Kullanıcı  isteğine bağlı;

                     -Muhasebe modülü

                      -Şantiye modülleri

                      -İsteğe bağlı modüller

                      Oluşturularak kullanıcı hizmetine sunulabilmektedir.

                     7/24 teknik destek verilmektedir.

           Kullanıcılara isteklerine uygun farklı modüller geliştirilebilir

Özellikler : Bu menüde

-Sistem bazlı veya istediğiniz özelliklere göre  seçimler yapıp  bu seçime ait keşif veya seçim seti oluşturabilirsiniz 

-Keşifleri grafik halinde değerlendirebilesiniz .Excel dosyasına çevirerek  paylaşım yapabilirsiniz

-Seçilen parçanın özelliklerine ulaşabilirsiniz

 

-Seçimler oluşturulurken ekleme ve çıkarma yapabilirsiniz

-Yapılan seçimleri renklendirip görseli düzenleyebilirsiniz

-Seçim setleri oluşturabilirsiniz(İstenirse  seçim setleri paylaşıma açılabilir-Opsiyonel)

-Seçimlerin Revit ID alabilir ve Revitte Kullanabilirsin

Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….

Görevler Menüsü:

 Ekipler  arasında koordinasyonu arttırmak için “Görev” menüsü oluşturulmuştur.Bu menüden

-Çalişma sirasinda Navisworks içinden “viewpoint” oluşturabilir ve bunları çalışma arkdaşlarinızla paylaşabilirsiniz

-Görev  takip eder durumlarını  sorgulayabilirsiniz

-Aylık veya haftalık olarak görevleri takip edip, ilerlemeler takip edilebilir

 

 

-Görevleri işlevlerine göre sınıflandırabilir.

-Görevler  Sorumlu  ve Görevli olarak  ilgili kişilere atanabilir

-Görev  tablosunu  Excel döndürüp ilgili kişilere paylaşabilirsin

Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….

Çakışma Menüsü:

-Revit içinde veya Navisworks tarafından üretilen çakışma listelerinin yüklenmesi ve ekip ile paylaşılmasını sağlar.

-Her bir çakışmanın durumu, ilgili kişilere bağlanabilir

-Çakışan malzemelere ait görünüşün bulunması

-Çakışan malzemeler ait özelliklerin tabloya yüklenmesi

-Çakışmaların kişilere görev olarak atanması

-Çakışmaların durumlarının takibi ve durum grafiklerinin oluşturulması

-Aylık veya haftalık olarak çakışma durumlarının sorgulanması

-Çakışmaların Excel dökümünün paylaşılması

Daha bir çok özelliği kullanabilirsiniz…….